wtorek, 10 lutego 2015

Tegoroczna zbiórka 1%.

Ach ale mam mega zamulaszczy i irytujący tydzień... o,O Np. dziś rano mój lapek próbował przyprawić mnie o zawał informując, że mam zainstalować system operacyjny(ŻE CO?! a gdzie się podział???)... O.o Szok, nie mam pojęcia o co mu chodziło ale szybko go wyłączyłam i na szczęście podziałało, włączył się normalnie. Nawet zapisu hibernacji nie stracił.^-^ Tak czy siak przydałby mu się pewnie jakiś przegląd... Aż wstyd w dzisiejszych czasach zupęłnie nie znać się na informatyce. Szczególnie kiedy spędza się przed ekranem komputera tyle czasu... Brat w dodatku wczoraj pojechał do pracy gdzieś w Kieleckim, matka świruje a ja zostałam z nią sama... =-=

Ale dość tego jojczenia. Właśnie uświadomiłam sobie, że z powodu ostatniego dłuuugiego zastoju w blogowaniu nie pisałam nic o mojej tegorocznej zbiórce o 1% podatku. Jest okazja by to nadrobić.

Chcę bardzo ale to bardzo podziękować stronie http://bestiariusz.pl/ za otworzenie swojego serca i przyłączenie się do zbiórki. :*
Dziękuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz