piątek, 28 sierpnia 2015

III Weekend ze SMA-kiem!

Uwaga, uwaga!
Spieszę donieść, że w tym roku uda mi się dotrzeć na
III Weekend ze SMA-kiem!!! :D
Nie będę zanudzać szczegółami. Więcej możecie poczytać na stronie:

Oraz fanpage wydarzenia:

Ach nic do tej pory nie pisałam bo do ostatniej chwili się wąchałem. Po pierwsze miałam dola i nie liczyłam, że się uda. Po drugie ze względu na własne zdrowie, które coraz gorzej znosi wycieczki z tak napiętym harmonogramem. Po trzecie i najważniejsze dlatego, że matka doprowadzi mnie do szału i wiem, że ona już się postara(choćby i nieświadomie) żebym nic z tego wyjazdu nie wyniosła... A jakby tego było mało doprowadziła swoje zdrowie na skraj(prawie nic nie je, po za odrobiną placka i litrami kawy tylko całymi dniami kopci), także od rana dosłownie się dusi. Już jest pół-przytomna a co dopiero będzie jutro kiedy dojdzie do tego stres? Szczerze zaczynam się bać i to nie tylko tego wyjazdu. Takie nieodpowiedzialne udawanie, że wszystko jest w porządku kiedyś bardzo źle się skończy. Czasami chciałabym zeby dostała takiego porządnego ataku właśnie gdzieś wsród ludzi zeby nie mogła więcej zgrywać kretynki...

Ale dość snucia pesymistycznych wizji. Już postanowione. Wyjazd jutro rano! :)
Mam nadzieje wyruszyć koło 7.00 zeby po przyjeździe mieć chwile na odpoczynek...

Trzymajcie kciuki zeby wszystko się ułożyło i żebym wyniosła z konferencji coś pożytecznego.

Pozdrawiam. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz