środa, 22 stycznia 2014

Pomocny 1%.

Jedną(a właściwie jedyną ;p) ze spraw, którą udało mi się zakończyć od czasu kiedy postanowiłam działać, było dołączenie do fundacji i otworzenie rachunku bankowego Fundacji Pomocy Chorym na Zanik Mięśni z siedzibą w Szczecinie  w celu gromadzenia środków pieniężnych z tytułu darowizn oraz odpisu 1% podatku dochodowego od osób fizycznych ze wskazaniem...
Formalności mam już za sobą lecz teraz czeka mnie dużo trudniejsza cześć; czyli zbiórka. Nie przychodzi mi do głowy nic po za stworzeniem ulotki (co samo w sobie jest już dość problematyczne, kompletnie nie umiem pisać o sobie. ;/) i roznoszeniu jej po rodzinie czy znajomych... Ech nie wiem jak ja to przeżyje. Nienawidzę prosić ludzi o pomoc, szczególnie jeśli chodzi o pieniądze. Gdyby nie fakt, że podatek i tak każdy musi zapłacić to chyba bym się nie zdecydowała. No ale nie ma co dłużej marudzić, muszę się wziąć w garść i jakoś to załatwić. W końcu nikt tego za mnie nie zrobi a potrzeby nie znikną...;) 

Oczywiście jeśli jakieś dobra, zabłąkana na mojego bloga duszyczka to teraz czyta i nie ma jeszcze pomysłu co zrobić ze swoim 1% to polecam moje subkonto. ^---^


Aby przekazać 1% podatku, wystarczy w rozliczeniu rocznym, 
wpisać: nr KRS 0000020975 
ważne żeby zaznaczyć też, że to dla mnie ;) czyli w polu „INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE" należy wpisać: Ida Reślińska. 

Natomiast dla osób chcących wpłacić darowiznę nie związaną z 1% 
pozwolę sobie podać także nr konta bankowego 
Fundacja Pomocy Chorym na Zanik Mięśni w Szczecinie
Al. Wojska Polskiego 69, 70-478 Szczecin
Bank PEKAO SA I O/SzczecinNRB: 
nr konta 26 1240 3813 1111 0000 4395 6119 
w tym wypadku również bardzo ważne jest żeby dopisać
 w tytule moje imię i nazwisko (Ida Reślińska) 
aby było wiadomo że to z przeznaczeniem na cele indywidualne.


Każdy grosz, to krok bliżej lepszego życia!
Za każdą pomoc WIELKIE DZIĘKUJĘ!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz