sobota, 25 stycznia 2014

Nuuuda...

Minęło parę dni zima się przeobraziła. Śnieg prawie znikł a zastapił go wszechobecny lód. Każda nawet najdrobniejsza gałązka, igiełka czy źdźbło trawy wygląda jak zrobione ze szkła. W dodatku u nas niebo jest bezchmurne a słońce zmienia okolice w skrzący się tysiącami barw diament. Muszę przyznać, że dawno nie widziałam zimy w takiej wersji. Do tej pory sądziłam, że nic nie przebije kołderki białego puchu ale teraz jestem skłonna zmienić zdanie. Może nie dotyczy to samego lasu ale okolica wygląda teraz najpiękniej... Żałuje tylko, że nie udało się uchwycić tego połysku na zdjęciach. Do tego potrzebny byłby prawdziwy aparat (nie tabletowy) i ktoś z odrobiną talentu fotograficznego. :)
Niestety lód pokrył nie tylko drzewa ale i drogi, a to oznacza, że jestem uziemiona w domu i zżera mnie nuda. >.< Oby wiosna szybko przyszła.


Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz