poniedziałek, 27 stycznia 2014

Ostatnie pytanie!

źrudło: japonia-online.pl
Dziś, po jednodniowym opóźnieniu, na łamach dziennika "Japonia-Online" opublikowane zostało ostatnie pytanie w Konkursie Noworocznym, "Co wiesz o Japonii?"! Oczywiście brałam w nim udział. ;) 
Wszystko zaczęło się 7 stycznia a ostatnie pytanie pojawić się miało 26. jednak w sobotę w związku z chochlikiem technicznym nie ukazało się wcale... Zasady były proste, w ciągu 20 dni zadano 20 pytań! Codziennie przed godziną 20:00 publikowano news z pytaniem konkursowym. Na odpowiedzi czas był do godziny 24:00 w dniu publikacji pytania. Nie mogłam czekać jednak zbyt długo. Ponieważ po ok. godzinie dodawano podpowiedź, która zmniejszała ilość otrzymanych punktów za prawidłową odpowiedź: bez podpowiedzi były 3 punkty, po 1. podpowiedzi - 2 punkty i po 2. podpowiedzi - 1 punkt. Przyznam, że wymagało to sporo samodyscypliny i wytrwałości. Nie łatwo codziennie popołudniu wygospodarować czas w  odpowiedniej ilości żeby dorwać pytanie jeszcze przed podpowiedziom. 
Nagrody to:  - Pudełko do bento - Zestaw do kaligrafii - Zestaw: podkładka do podłużnego papieru + 30 arkuszy podłużnego japońskiego papieru - Ceramiczna figurka sowy - Figurki maneki neko w różnych kolorach - Japoński tusz do kaligrafii - Zestaw: podkładka pod papier + 50 arkuszy japońskiego papieru - Japoński notes listowy - Bambusowa mata na pędzle.
Zwycięzcy sami dokonają wyboru spośród dostępnych nagród. O kolejności wyboru zadecyduje miejsce w rankingu zwycięzców - kto pierwszy ten lepszy! W przypadku remisów zorganizowana zostanie dogrywka. Wydaje mi, że większość odpowiedzi miałam prawidłowych. Niestety kilka razy się spóźniłam i dwa razy dałam zły temat(baka) więc pewnie nie zostały policzone... 
Ech, nie mogę się doczekać wyników. ;)

Trzymajcie kciuki!^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz